پیش فروش پروژه شهرک مسکونی شهید خرازی سپاه در منطقه 22

پروژه مسکونی شهرک شهید خرازی سپاه در منطقه وردآورد و مجاور آتی شهر در مرحله اسکلت می باشد. سرعت اجرا پروژه بسیار خوب می باشد آن چه مشهود است تاریخ تحویل این پروژه همانند دیگر پروژهای سپاه به موقع میباشد.
منطقه وردآورد بالا با توجه به اینکه منطقه ای کاملاً جوان و نوساز می باشد و ساخت و ساز و مدیریت شهری در این منطقه کاملاً اصولی و بر اساس استانداردهای روز شهر سازی انجام گرفته است دارای آینده بسیار درخشان و منطقه ای بسیار ویژه جهت سرمایه گذاری و سکونت در آینده نزدیک می باشد.
از مزایای ویژه پروژه خرازی که آنرا جزو پرفروشترین امتیازات منطقه 22 نموده است سازنده آن بوده که توسط چند تعاونی سپاه از جمله تعاونی های آماد و پشتیبانی ، لشگر ۲۷ ، نیروزمینی ،‌هوا فضا و… که با سابقه درخشان در منطقه و نمونه کارهای زیاد و تحویل های به موقع و کیفیت ساخت خوب توانسته اند اعتماد جلب کنند و به راحتی  عموم را خانه دار کنند.
از دیگر مزایای پروژه خرازی می توان به دسترسی بسیار خوب شهرک به اتوبانهای همت و حکیم و تهران کرج و نزدیکی به مترو وردآورد اشاره نمود.
متراژواحدها ۱۰۰متر تا ۱۱۷ متر میباشد. واحد ها ۲ خواب هستند.
نوع اسکلت فلزی پیچ مهره ومیباشد که باعث سرعت بخشیدن به اجرای پروژه میباشد
و در حال حاضربهترین نوع سازه از لحاظ استقامت در مقابل زلزله میباشد
نحوه انتخاب واحد در پروژه شهید خرازی سپاه:
انتخاب طبقه و واحد بستگی به امتیاز نهایی صاحب امتیاز در خوش حسابی در واریزی ها و پرداخت ها و یا پرداخت های زودتر از موعد دارد هرچه امتیاز بالاتر باشد واحد در طبقه بالاتری ارائه خواهد شد.
سند نهایی 6 دانگ خواهد بود و مدارک فعلی برای انتقال اسناد مربوط به ثبت نام در تعاونی مسکن سپاه و همچنین فیش های واریزی بانکی و وام های اعمال شده روی فیش حقوقی می باشد.
همچنین برای استعلام می توان از تعاونی مسکن سپاه در خصوص مالکیت امتیاز نیز استعلام گرفت.
قیمت امتیاز واحد در شهرک شهید خرازی:قیمت روز بازار  (به نسبت واریزی و تعاونی متغیر است)

مجری طرح: بنیاد تعاون سپاه
مساحت زمین 38.5 هکتار
تعداد بلوک: 44 بلوک
تعداد واحد: 8032
تعداد طبقات: 25، 29 و 34
تعداد واحد در هر طبقه: 6 واحد
زیر بنای کل مسکونی: 1386000 متر مربع
زیر بنای خالص مسکونی: 868000 متر مربع
متراژ: ۱ الی  110 مترمربع بنای مفید
پارکینگ و انباری: دارد
همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خدمت دوستان عزیزمان هستیم تا بتوانیم بهترین خدمت را به شما انجام دهیم و به بهترین شکل شما را راهنمایی کنیم.
09128668098
09353102474

 

پیش فروش پروژه شهرک مسکونی شهید خرازی سپاه در منطقه 22

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول