پیش فروش و واحد آماده در شهرک مدرن چیتگر (امام رضا)

شهرک چیتگر یا همان شهرک امام رضا با ساختی متفاوت و استفاده از سازه روز دنیا  (پیچ ومهره) یکی از شهرک های مدرن منطقه به حساب می آید و جایگاه پروژه به گونه ای است که هم اتوبان همت و هم اتوبان حکیم را در شمال و جنوب خود برای دسترسی در اختیار داردو هم در مرکزیت قسمت های توریستی منطقه قرار گرفته است .
برای مثال از جهت شمال کمتر از ۲۰۰ متر با شهربازی هزار و یک شهر و کمتر از یک کیلومتر با آبشار تهران ،‌ از جهت شرق کمتر از یک کیلومتر با دریاچه چیتگر و کمتر از ۲۰۰ متر با پروژه بین المللی ایران مال فاصله دارد. و از سمت جنوب کمتر از ۵۰۰ متر با موزه گیاه شناسی فاصله دارد.

Aپهنه

نزدیکترین پهنه به دریاچه جنب پروژه بین المللی ایران مال اکثر واحد ها تحویل یا نزدیک تحویل است. متراژ واحد ها از ۶۸ متر تا ۱۵۵ متر میباشد.
این پهنه دارای ۱۹ بلوک بوده و در حال حاضر 19 بلوک آن تحویل شده و ساکن هستند.
از امکانات برج های این پهنه میتوان به آسانسور باربر، لابی من ۲۴ ساعته، دوربینه مداربسته، سالن ورزش، سالن اجتماعات، اتاق زباله در هر طبقه، چیلر مرکزی (سرمایش، گرمایش)، آنتن مرکزی و استفاده سنگ تا سقف در لابی ها و پارکینگ ها اشاره کرد.
در این پهنه واحد های با دید ابدی به جنگل چیتگر نیز موجود است.

B پهنه
پهنه بی شهرک مدرن مسکونی  امام رضا ( چیتگر ) دارای موقعیتی بسیار عالی در مجاورت اتوبانهای همت و حکیم و در غرب دریاچه مصنوعی چیتگر و جنوب شهربازی هزار و یک شهر  در منطقه 22 تهران واقع شده است.
یکی از خوش نماترین برج های منطقه 22 در این پهنه قرار دارند سرمایه گذاری در این پهنه به صورت خرید و فروش ((قدر و السهم)) هایی با متراژ مشخص مثل 63 متر و 33 متر با قیمت هایی مشخص( منظور قیمت مشخص شده در بازار است) انجام میگیرد. .

سهام ها متراژ مفید ساختمان است که پول پارکینگ انباری مشاعات وضریب طبقه جدا پرداخت می گردد.
متراژ از 67 متر تا 217 متر بوده و میتوان با خرید 63 و 33 متراژ دلخواه را خریداری کنید یا اینکه اضافه متراژ را زمان تحویل به قیمت روز خریداری کنید..

اولوییت تحویل این پهنه بر اساس زمان ثبت نام در این پروژه میباشد.
این پهنه دارای ۱۵ برج دوقلو می باشد.
با توجه به اینکه در پهنه (آ) با ساخت خوب و مدرن نمونه کاری برای این تعاونی محسوب می شود. خرید و فروش سهام های پهنه (بی)  در بازار منطقه رونق خاصی دارد و جزء امتیاز های به نام منطقه ۲۲ است.

c پهنه
این پهنه در ضلع جنوبی غربی شهرک قرار دارد و به صورت واحد کامل خرید و فروش میشود. و با توجه به اینکه شروع به کارشان به تازگی بوده برای خریدارانی که با پیش پرداخت کمتری میخواهند وارد پروژه شوند و باقی مبلغ را به صورت اقساط پرداخت کنند بسیار مناسب است.
متراژهای این پهنه از ۷۵ متر شروع شده وتا ۱۵۰ متر نیز دارد.
تعداد طبقات از ۲۵ تا ۴۲
پهنه ای خوش ساخت در جایگاهی آرام و ساکت و خوش آب و هوا
سرمایه گذاری در این پهنه تماما بر مبنای اصول پیش فروش و واگذاری حق امتیاز عضویت صورت میگیرید و تعاونی های مختلف ارتش در این پهنه فعالیت میکنند.

در این پهنه 8 برج وجود دارد که ۴ برج ان مربوط به نیروی زمینی ارتش، ۲ برج نیرو هوایی ارتش،  ۲ برج پدافند هوایی ارتش (خاتم الانبیاء)  و ۱ برج مربوط به نیروی دریایی ارتش می باشد.
قیمت ساخت حدودا از متری یک و نیم میلیون الی دومیلیون و چهارصد  هزار تومان می باشد. قیمت حق امتیاز ها معمولا بر اساس پیشرفت ، قیمت ساخت ، داشتن و یا نداشتن دفترچه و غیره مشخص می شود.

حالا کمی بیشتر با برج ها آشنا شوید.
۱: مسکن پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش
دارای دو بلوک
میباشد.  (H)و  (C)
درمرحله فندانسیون که فاز ۲ نامیده میشود.(C)
در مرحله اجرا اسکلت که فاز ۱ نامیده میشود.(H)
حدودا ۴ طبقه اسکلت آن اجرا شده.
واریزی به حساب تعاونی مسکن ۲۶ الی ۴۶ میلیون تومان و متراژ آن ۷۵ الی ۱۵۰ متر می باشد. و حدودا ۲۲۰۰ متر مربع فضای تجاری دارد.
این تعاونی در نظر دارد با سازندگان معتبر مشارکت نموده که در این صورت حداقل 50 درصد واحدها به سازنده تعلق خواهد داشت و اعضا هر دو نفر یک واحد را بدست خواهند آورد که حداقل 50 متر مربع به هر شخص واگذار میگردد و یا کسری تا یک واحد کامل را باید بخردند. اگر شخصی 2 امتیاز خریداری نماید یک واحد کامل به او تعلق خواهد گرفت و پرداختی اقساط نخواهد داشت.
تا اواخرسال 94 موضوع مشارکت قطعی خواهد شد لذا بهترین زمان خرید هم اکنون می باشد.

تعاونی مسکن نیروی هوایی ارتش :۲
در حال اجرا می باشد. و تا الان اسکلت طبقه ۱۰ نصب شده است. و دارای متراژ های (H2) این تعاونی در یک بلوک به نام
۷۵ ، ۱۰۵ ، ۱۱۰ ، ۱۲۵ می باشد.
قرار دارد ساخت هر متر مربع یک میلیون و دویست هزار تومان بدونه احتساب مشاعات بوده است
اقساط آن هر سه ماهه با مبلغ 6 الی 9 میلیون تومان می باشد.
و هم اکنون در تعاونی به نام خریدار منتقل می گردد.

تعاونی مسکن نیروی زمینی ارتش ۳:
این پروژه در مرحله نصب اسکلت طبقات ۱۲ و ۱۳ می باشد
قیمت ساخت آن هر متر مربع یک و نیم میلیون تومان علی الحساب است
مبلغ واریزی به حساب تعاونی مسکن 95 الی 122 میلیون تومان و متراژ آن 95 الی 135 مترمی باشد.
و هم اکنون در تعاونی به نام خریدار منتقل می گردد.

۳ :‌ تعاونی نیروی دریایی ارتش
در مرحله ی نصب اسکلت  می باشد . قیمت ساخت متری دو میلیون و چهارصد هزارتومان می باشد.باتوجه به سبک سازی تا حدود 70 میلیارد تومان هزینه ساخت پایین آمده است.و باتوجه به مهندسی ارزش پروژه حدود شش ماه زمان ساخت اسکلت تقلیل یافته است.
دارای یک برج 42 طبقه بسیار شکیل بوده . مبلغ واریزی تاکنون 80 الی 119 میلیون تومان می باشد اقساط آن سالیانه 36 الی 56 میلیون تومان است.اقساط آن بین 5/5 الی 10 میلیون بابت هر شش ماه کاهش یافته است.درتاریخ 94/05/3 اسکلت آن توسط 5 نفر امرای نداجا کلید خورد و در حلا حاضر اسکلت پارکینگ ها و لابی نصب شد است.
حق امتیاز قیمت روز بازار است

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خدمت دوستان عزیزمان هستیم تا بتوانیم بهترین خدمت را به شما انجام دهیم و به بهترین شکل شما را راهنمایی کنیم.
09128668098
09353102474

پیش فروش و واحد آماده در شهرک مدرن چیتگر (امام رضا)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول