پروژه لکسون

پروژه لکسون
برج مجلل لکسون با چشم اندازی ویژه به دریاچه مصنوعی کشور و پارک جنگلی چیتگر در حال ساخت میباشد. این پروژه علاوه برقرارگیری در موقعیت مکانی منحصر به فرد به لحاظ تعاریف ویژه در بخش‌های اداری، متفاوت از پروژه های تجاری اداری میباشد. معماری خاص پروژه و وجود 8 تراس معلق در نما که توسط آرشیتکت بنان کشور فرزاد دلیری طراحی گردیده و داشتن امکانات خاص واحد های اداری، اداری ویژه ( special office)، اداری اقامتی (home office) ،و تجاری لوکس، فضاسازی های مناسب مشاعات، و سایر ویژگی های برجسته این برج مجلل 30 طبقه، در بالا بردن ضریب اطمینان جهت کسب ارزش افزوده در زمان بهره برداری از این برج مارا یاری خواهد کرد.

موقعیت پروژه :
قرارگیری برج مجلل لکسون در مجاورت دریاچه بزرگ تهران و 18 هکتار باغ ارامش در ساحل شرقی، تاثیر بسزایی در رشد سود سرمایه گذاری و تسهیل در مبادله و تبدیل شدن این برج به پروژه ای شاخص در کشور، خواهد داشت. منطقه 22 به لحاظ توسعه پایدار شهری (CSD) اولین و برترین منطقه شهری در کشور به شمار می آید. دسترسی آسان به بزرگراه های اصلی تهران وشاهراه های ارتباطی با استان های کشور و همچنین احداث بزرگترین پروژه های گردشگری، تجاری و درمانی در ده سال آینده باعث تبدیل شدن این منطقه به یک مقصد برای ساکنین پایتخت و حتی مسافران خارجی دائم السفر به ایران خواهد شد. همچنین به لحاظ جهت وزش باد این محدوده از تهران اب و هوای پاکیزه مطلوب‌تری نسبت به دیگر مناطق دارا میباشد.

برج مجلل لکسون به سبب منظر رو به دریاچه و ارتفاع دید از ویژه ترین پروژه های پایتخت ارزیابی می‌شود.
خدمات هتلینگ :
امروزه مدیریت بهره برداری از مهم ترین مسائل صنعت ساختمان در مقیاس بین المللی میباشد. به جرات می‌توان گفت هیچ برجی در جهان قابلیت برند شدن را ندارد مگر با استقرار یک سیستم استاندارد مدیریت بهره برداری شامل مدیریت مشاعات، مدیریت امکانات. با توجه به اهمیت این موضوع، سیستم کاملی از مدیریت بهره برداری شامل خدمات Hotelingبه صورت ویژه به واحد های اداری _اقامتی برج لکسون ارائه خواهد شد. این امکانات شامل ارائه خدمات پذیرایی از مهمانان ساکنین بخش اداری و اداری _اقامتی لکسون در سطح VIP وCIP به صورت 24 ساعته، نظافت روزانه، نظارت بر ساختمان از طریق سیستم های مداربسته، مدیریت مراسم واحد های اداری، خدمات خشکشویی و… با زیرساخت مناسب و منابع انسانی کاملا حرفه ای میباشد.
جهت کسب اطلاعات بیشترباشماره زیر تماس بگیرید.

بابایی املاک کارن
09128668098
44757784

پروژه لکسون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول