معرفی پروژه تجاری اداری ارتمیس

برج های تجاری، اداری آرتمیس به عنوان پروژه ای ملی، در زمینی به مساحت حدود3 هکتار و با زیر بنایی بالغ بر 365000متر مربع، در ساحل شمالی دریا چه چیتگر قرارگرفته است. این پروژه شامل 6 برج مجزا می باشد که در طراحی پیش بینی شده طبقات تجاری یکپارچه و به هم پیوسته به یکدیگر متصل شوند و دسترسی به واحد های تجاری را تسهیل می نماید. در قسمت زیرین این سازه عظیم، 7 طبقه پارکینگ به ظرفیت حدود 5000خودرو برای حضور مراجعین تدارک دیده شده است که علاوه بر وسعت فضای پارکینک امکان دسترسی آزاد به بلوک های مختلف تجاری و برج های اداری را فراهم نموده است.
با توجه به استقرار پروژه آرتمیس در منطقه ویژه گردشگری تهران، «تجارت توام با تفریح» به عنوان استراتژی محوری پروژه تعریف شده است.
*چشم انداز بی نظیر دریاچه خلیج فارس
*بهره گیری از طراوت و مناظر زیبای جنگل چیتگر
*قرار گیری در کانون جمعیتی گردشگری
*قابلیت استفاده از هلی پد و پیش بینی تاکسی هوایی و خدمات VIP
*دسترسی آسان از طریق اتوبان های همت _حکیم_تهران کرج _آزادگان و محور چهار باغ
*وسیع تربن بام سبز به مساحت حدود 1/5هکتار با کاربری رستوران و کافی شاپ

موقعیت پروژه :
پروژه تجاری، اداری آرتمیس در بخش مرکزی منطقه 22 و در بهترین نقطه از حاشیه دریاچه چیتگر و در بافتی نو از شهرکه مبتنی بر اصول شهر سازی ساخته شده، قرار دارد. شرایط ممتاز فیزیکی، زیست محیطی، تفریحی، اقتصادی و قرار داشتن در محور چهار باغ، موقعیت ویژه جغرافیایی را برای این پروژه تجاری، اداری ایجاد کرده است.

بلوک های تجاری :
امروزه وجود مراکز تجاری مدرن که امکان خرید لذت بخش و آسان را برای شهروندان فراهم نماید از ضروریات است. در مجومه های تجاری تجمیع برندهای مختلف در مکانی زیبا که با استفاده از معماری رو طراحی و فضای داخلی آن آراسته شده باشد از اولویت های جوامع شهری و خواسته های شهروندان محسوب می‌ گردد.
پروژه آرتمیس با طراحی 4 طبقه تجاری به وسعت 45000مترمربع به طول حدود 600متر با برخورداری از امکاناتی ازقبیل هایپر استار _فود کورت _کافی شاپ _تالار های پذیرای و تنوع کالا در پراکندگی برند های روز، پاسخگویی تمامی نیازمندیهامیباشد
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیرتماس بگیرید.

بابایی املاک کارن
09128668098
44757784

معرفی پروژه تجاری اداری ارتمیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول