پیش خرید دریاچه چیتگر

پیش خرید دریاچه چیتگر - املاک منطقه 22 - املاک دریاچه چیتگر - پیش فروش منطقه 22 - امتیاز چیتگر - منطقه 22 - دریاچه - املاک کارن

پیش خرید دریاچه چیتگر

در این مقاله آموزشی برای کسانی که قصد پیش خرید دریاچه چیتگر را دارند برخی مفاهیم به اختصار توضیح داده شده است تا مشتریان املاک دریاچه چیتگر با آگاهی کامل پیش فروش برج های دریاچه چیتگر را انجام دهند.

تا انتهای مطلب با املاک کارن باشید و درنهایت نظر خود را برای ما ارسال کنید.

امتیاز چیست و مبلغ آن چگونه تعیین می شود؟

امتیاز ، حقی است که تعاونی مسکن به فروشنده داده است که درصورت فروش واحد پیش فروش خود از آن بهره ببرد.

بعنوان مثال در پروژه پهنه c ارتش ، ثبتنام اولیه از اعضای نظامی ارتشی بوده است و اگر شخص ارتشی بخواهد این واحد را به شخص دیگری واگذار کند مبلغی به عنوان «حق امتیاز» از خریدار دریافت میکند.

همچنین خریدار جدید اگر قصد فروش داشته باشد نیز حق امتیاز را دریافت می کند

به همین دلیل است که مبالغ حق امتیاز سود خوبی برای خرید و فروش های پیش خرید دریاچه چیتگر عاید سرمایه گذاران می کند

همچنین مبلغ امتیاز به فاکتور هایی همچون ؛ موقعیت مکانی پروژه یا همان لوکیشن ، پیشرفت پروژه ، رزومه سازنده ، موعد تحویل ، اقساط پروژه و تعداد واحدها بستگی دارد که توسط کارشناسان املاک منطقه 22 قیمت گذاری می گردد.

واریزی چیست؟

به مبلغی که عضو پروژه تا کنون بابت زمین و جواز و تراکم ، اقساط ساخت و … پرداخت کرده است «واریزی» می گویند که باید توسط خریدار به فروشنده پرداخت گردد.

به صورت کلی پیش خرید دریاچه چیتگر به این صورت است که خریدار باید «مبلغ امتیاز + مبلغ واریزی» را نقداً به فروشنده پرداخت کند تا بتواند در تعاونی مربوطه نقل و انتقالات لازم را صورت دهد و خریدار جایگزین فروشنده در تعاونی مسکن شود.

همچنین اقساط ساخت پروژه پس از نقل و انتقالات و جایگزینی و مبالغی که تعاونی بابت مشاعات و … در نظر می گیرد برعهده خریدار می باشد و فروشنده به کل از پروژه خارج می شود.

وظیفه مشاور پیش خرید دریاچه چیتگر ارائه «اطلاعات کامل و شفاف» درباره پروژه های منطقه 22 می باشد که خریدار با آگاهی لازم وارد پروژه شود

ما در املاک کارن مفتخریم در امور مشاوره ای پیش فروش منطقه 22 به مشتریان عزیز خدمت رسانی کنیم.

با ما تماس بگیرید:
09120872392 – ارجمند
09128668098 – عظیمی
09123968397 – جلالی

مقالات دیگر را نیز بخوانید:

 

اسکرول