پروژه آرتمیس

پروژه آرتمیس

معرفی پروژه:

برج های تجاری، اداری آرتمیس به عنوان پروژهای ملی، در زمینی به مساحت حدود ۳ هکتار و با زیر بنایی بالغ بر 365000متر مربع، در ساحل شمالی دریاچه چیتگر قرار گرفته است. این پروژه شامل ۶ برج مجزا می باشد که در طراحی پیش بینی شده طبقات تجاری یکپارچه و به هم پیوسته به یکدیگر متصل شوند و دسترسی به واحدهای تجاری را تسهیل می نماید. در قسمت زیرین این سازه عظیم، ۷ طبقه پارکینگ با ظرفیت حدود۵.۰۰۰ خودرو برای حضور مراجعین تدارک دیده شده است که علاوه بر وسعت فضای پارکینگ امکان دسترسی آزاد به بلوک های مختلف تجاری و برج های اداری را فراهم نموده است. با توجه به استقرار پروژه آرتمیس در منطقه ویژه گردشگری تهران، ” تجارت توام با تفریح ” به عنوان استراتژی محوری پروژه تعریف شده است. تمامی امکانات پروژه، هم راستا با این هدف طراحی شده است تا جذابیت لازم برای حضور مراجعین را فراهم نماید و علاوه بر کارکرد اقتصادی، رفاه و نشاط و سرگرمی را نیز برای مشتریان و مراجعه کنندگان به ارمغان آورد.

از دیگر مزیت های منحصر به فرد پروژه در سطح منطقه ای می توان به نکات ذیل اشاره کرد:

  • چشم انداز بی نظیر دریاچه خلیج فارس
  • دسترسی آسان از طریق اتوبان های همت – حكيم – تهران کرج آزادگان و محور چهارباغ
  • بهره گیری از طراوت و مناظر زیبای جنگل چیتگر
  • قرارگیری در کانون جمعیتی گردشگری
  • وسیع ترین بام سبز به مساحت حدود ۱.۵ هکتار با کاربری رستوران و کافی شاپ با منظره ای استثنایی
  • قابلیت استفاده از هلی پد و پیش بینی تاکسی هوایی و خدمات VIP

موقعیت پروژه:

پروژه تجاری، اداری آرتمیس در بخش مرکزی منطقه ۲۲ و در بهترین نقطه از حاشیه دریاچه چیتگر و در بافتی نو از شهر که مبتنی بر اصول شهرسازی ساخته شده، قرار دارد. شرایط ممتاز فیزیکی، زیست محیطی، تفریحی، اقتصادی و قرارداشتن در محور چهارباغ، موقعیت ویژه جغرافیایی را برای این پروژه تجاری، اداری ایجاد کرده است.

 

 

 

امروزه وجود مراکز تجاری مدرن که امکان خرید لذت بخش و آسان را برای شهروندان فراهم نماید از ضروریات است. در مجموعه های تجاری تجميع برندهای مختلف در مکانی زیبا که با استفاده از معماری روز طراحی و فضای داخلی آن آراسته شده باشد از اولویت های جوامع شهری و خواسته های شهروندان محسوب می گردد. پروژه آرتمیس با طراحی ۴ طبقه تجاری به وسعت 45000 متر مربع به طول حدود ۶۰۰ متر با برخورداری از امکاناتی از قبیل هایپر استار – فودکورت – کافی شاپ – تالارهای پذیرایی و تنوع کالا در پراکندگی برندهای روز، پاسخگوی تمامی نیازهای خرید مراجعین با سلایق مختلف خواهد بود.

 

برج‎های اداری:

با توجه به برآورد‎ها از ظرفیت های اقتصادی فراوان در منطقه 22، احداث 6 برج اداری 25 تا 32 طبقه طبقه با امکانات مدرن و به روز با واحدهایی در متراژ متفاوت و با چشم اندازی عالی و فضایی لوکس و دیپلماتیک، بعنوان یکی از ارکان پروژه طراحی و در حال اجرا است همچنین تغییر فضای داخلی بر اساس نیاز هر واحد و متناسب با سلایق، ویژگی بارز پروژه آرتمیس در برج های اداری می باشد. این برج ها با بهره گیری از طراحی های مدرن به سیستم های هوشمند سرمایش و گرمایش، روشنایی و ایمنی پیشرفته مجهز بوده که حاصل آن فضایی آرام بخش و دلنشین برای انجام انواع فعالیت های اداری خواهد بود.

 

مجموعه ‎های فرهنگی تفریحی:

پردیس سینماهای مدرن – سالن های همایش – شهربازی – رستورانهای VIP در بالاترین طبقات برجهای اداری با امکان پذیرایی با طیف وسیعی از غذاهای ایرانی و بین المللی در کنار چشم انداز زیبای دریاچه و فضایی با طراوت و نشاط، لحظات خوش و دلپذیری را برای بازدید کنندگان و اعضای خانواده هایشان به ارمغان می آورد. تجهیز سالن های همایش استاندارد و سینماهای مدرن زمینه ای است برای رسیدن به تعامل و تبادل اندیشه در جامعه و گامی مثبت در جهت رشد و تعالی فرهنگ ایرانی محسوب می گردد. برگزاری نشست ها، سمینارها و جشنواره های مختلف در سطح بین الملل از قابلیتهای سالن های مدرن همایش در پروژه تجاری، اداری آرتمیس می باشد.

 

پارکینگ هوشمند:

قطعا پروژه ای با این خصوصیات، وسعت و عظمت نیاز به مکانی امن و با گنجایش بالا جهت پارک وسایل نقلیه بازدید کنندگان دارد که با توجه ویژه به این نیاز، حدود ۵۰۰۰۰ واحد پارکینگ هوشمند با سیستم های مکانیزه، تحت نظر مشاوران متخصص احداث می گردد.

 

 

پروژه آرتمیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول