پهنه d شهرک چیتگر

عکس هوایی پهنه d شهرک چیتگر

پهنه d شهرک چیتگر

طرح توانمند سازی ارتش

سهام ۵۰ متری و ۲۰ متری چیتگر یکی از طرح های توانمند سازی بنیاد تعاون ارتش در منطقه ۲۲ تهران (دریاچه چیتگر) می باشد.

طرح توانمندسازی ارتش که شامل سهام های ۲۰ تا ۵۰ متری است به اعضایی تعلق میگیرد که سنوات کاری آنها در ارتش به ۱۵ سال به بالا میرسد

تا بتوانند از این طرح بنیاد تعاون برای خانه دار شدن و یا سهام دار شدن، در یک واحد در منطقه ی توریستی و اقتصادی منطقه ۲۲ استفاده کنند.

این سهام ها در پهنه D شهرک چیتگر، در ضلع جنوبی اتوبان حکیم همدانی و شمال باغ گیاه شناسی ملی و غرب دریاچه چیتگر واقع شده است.

پیش بینی برای متراژ واحد ها از 110 متر تا 120 متر می باشد و خریداران میتوانند با سرمایه های کم هم برای خانه دار شدن هم سرمایه گذاری وارد پروژه شوند.

پهنه d شهرک چیتگر

 فروش سهام های ۵۰ و ۲۰ متری

پهنه d یکی از بهترین مناطق تهران برای ساخت واحد های مسکونی است و به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی بتاجا عملیات ساخت 5280 واحد مسکونی و همچنین عملیات اجرایی محوطه سازی پروژه چیتگر در پهنه d این شهرک آغاز شد .

🔷️ درباره ی برگذار شدن مراسم کلنگ زنی این پروژه مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش اظهار داشت: شاهد برگذاری مراسم آغاز به کار ساخت 5280 واحد مسکونی و محوطه سازی در پهنه طبیعت چیتگر هستیم .

🔶️این پهنه در حال انتخاب واحد بر اساس اولویت می باشد و سهام ها روزانه درحال انجام انتخاب واحد میباشند ( بروزرسانی 3 دیماه 1402 )

🔷️پهنه d توسط بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ساخته می شود که به صورت تجمیع دو سهام ۵۰ متری ( ۲۰ و ۳۰ متر ) به فروش می رسد که یکی از بهترین راهکار های خانه دار شدن در تهران می باشد .

🔷️به این صورت که شما با خرید سهام در پروژه چیتگر و گرفتن دفترچه قرارداد از ارتش می توانید با متراژی که سهام خریداری نموده اید انتخاب واحد انجام دهید .

✅واقع در شمال باغ گیاه شناسی ملی و غرب دریاچه چیتگر واقع شده که در حال گود برداری می باشد.

اطلاعات تکمیلی پروژه پهنه d شهرک چیتگر:

پروژه پهنه d شهرک چیتگر یا همان پهنه طبیعت دارای 22 بلوک 24 طبقه 10 واحدی برای اعضا می باشد و 1 بلوک 30 طبقه نیز به شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) فروخته شده است.

برج های پهنه طبیعت به نام های کوهسار ، چشمه سار ، باران ، ساحل ، نور ، سایه ، آبشار و دریا (مطابق عکس زیر) اسم گذاری شده اند که مجموعا 22 بلوک را تشکیل می دهند.

پهنه d شهرک چیتگر - جانمایی برج های پهنه d

در هر طبقه 10 واحد وجود دارد که؛

  • 2 واحد 110 متری بصورت شرقی یا غربی
  • 4 واحد 115 متری بصورت شمالی یا جنوبی
  • 4 واحد 120 متری بصورت دو بر نورگیر

جایگذاری شده اند مطابق تصویر زیر

پهنه d شهرک چیتگر - نقشه واحدهای پهنه d

 

خریداران می توانند از واحدهایی که انتخاب شده اند نیز خریداری نمایند به اینصورت که فروشنده توسط املاک گارن دعوت می گردد و پس از عقد مبایعه نامه در دفتر املاک و استعلام مالکیت واحد توسط بتاجا ، در دفترخانه اسنادرسمی و تعاونی مربوطه ثبت و نقل و انتقال انجام می پذیرد.

در همه مراحل فوق مشاورین ما در کنار شما روند را طی میکنند تا خریدی آسوده و بی دغدغه داشته باشید.

🔻 جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 🔻
👤 کارشناس و مشاور شما :

09120872392 – ارجمند

09128668098 – عظیمی

09123968397 – جلالی

 

پهنه E شهرک چیتگر - پهنه e شهرک چیتگر - املاک منطقه 22 - املاک کارن

 

پهنه d شهرک چیتگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول