طرح توانمند سازی ارتش

طرح توانمندسازی ارتش

طرح توانمند سازی ارتش شهرک چیتگر

 

طرح توانمند سازی بنیاد تعاون ارتش، سهام های 50 متری و سهام های 20 متری، پهنه e شهرک چیتگر (پروژه ارتش)

سهام چیست؟

بنیاد تعاون ارتش بابت اینکه هر فرد نظامی بتواند در طول دوران خدمت خود از طرح های مسکونی استفاده نماید در سال 98شروع به ثبت نام با اسم طرح توانمندی نمود که همانگونه که از اسم این طرح مشخص میباشد بصورتی تعین شده که حداقل پرداختی را برای اعضا داشته باشد و بصورت متراژها 50و20متر قیمت تسویه طبقه اول بنای مفید آپارتمان به پرسنل خود واگذار نمود و در زمان تجمیع و انتخاب واحد هزینه ظریب طبقات+پارکینگ+انباری اخذ خواهد گردید.

شهرک مسکونی چیتگر

 

بنیاد تعاون ارتش در منطقه‌ی 22 تهران در حال ساخت شهرکی مدرن با نام شهرک مسکونی چیتگر می‌باشد.اراضی چیتگر تا سال 1385میدان تیر ارتش بود و پس از ان و با طرح خروج مراکز نظامی از شهر تغیر کاربری به مسکونی داد.

فضای کلی این شهرک که پس از تغیر کاربری و اینکهوقسمتی از زمین های خود را به شهرداری و ایرانمال واگذار نمود 180هکتار هست, که فقط 18هکتار معادل 10%فضای مسکونی میباشد و الباقی به سرانه تجاری-فرهنگی-ورزشی-مسیرهای پیاده و سواره -و مهمترین مورد شهرسازی نوین اینکه به اعضای هر واحد مسکونی 40مترسرانه فصای سبز اختصاص داده شده است.

شهرک مسکونی چیتگر در منطقه ۲۲ شهر تهران (ضلع غربی دریاچه زیبای چیتگر) در حال احداث می باشد. شهرک چیتگر بزرگترین پروژه بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد که دارای 20000 واحد مسکونی است. از 5 پهنه تشکیل شده و با حروف انگلیسی A تا E نمایش داده می شود. همچنین یکی از زیباترین و مدرن ترین شهرک های در حال ساخت کشور محسوب می شود.

طرح توانمند سازی به چه کسانی تعلق میگیرد؟

طرح توانمند سازی بنیاد تعاون ارتش، شامل سهام های 50 متری و سهام های 20 متری می‌باشد، که به اعضایی تعلق می‌گیرد که سنوات کاری آن ها در ارتش به بالای 15 سال رسیده باشد تا بتوانند از این طرح (طرح توانمند سازی بنیاد تعاون ارتش) برای خانه دار شدن و یا سهام دار شدن در یک واحد مسکونی در منطقه 22 تهران استفاده کنند.

سهام های 20و50متری به چه صورت خرید و فروش میشود

خرید و فروش سهام های طرح توانمندسازی ارتش در پهنه E شهرک چیتگر (سهام 50 متری و سهام 20 متری پروژه ارتش)

طرح توانمند سازی ارتش (سهام ۵۰ متری و سهام ۲۰ متری) با قرارداد قطعی بوده و ضمنا نقل و انتقال به نام غیر (پرسنل ارتش خارج از سازمان و اشخاص غیر نظامی) بصورت وکالت بلاعزل در دفتر اسناد رسمی و پس انجام استعلامات لازم انجام می‌پذیرد.

طرح توانمند سازی ارتش (سهام ۵۰ متری و سهام ۲۰ متری) در کجای منطقه 22 شهرک چیتگر قرار دارد؟

طرح توانمند سازی ارتش، سهام های 50 متری و 20 متری در پهنه D واقع در جنوب اتوبان حکیم و در شمال باغ گیاهشناسی قرار گرفته که ویو بی نظیر. به باغ موزه گیاهشناسی و پارک چیتگر و رشته کوههای البرز دارد.

پیشرفت پروژه

با توجه به اینکه از آذرماه 1400شروع شد تا اوایل بهمن گودبرداری به اتمام خواهد رسید و سهام 50 متری و 20 متری در این پروژه هستند
و قرارداد مشارکتی که با شرکت آرشام انجام شده است نوید شروع ساخت و ساز پویا و فعال را می دهد.

مراکز تجاری_تفریحی نزدیک پروژه

– دریاچه شهدای خلیج فارس (دریاچه چیتگر) در ضلع شرقی شهرک چیتگر
– پروژه ایران مال، بزرگترین مجتمع تجاری، تفریحی خاورمیانه
– باغ ملی گیاه شناسی در ضلع جنوبی شهرک چیتگر
– مرکز تجاری تفریحی باملند
– پارک جنگلی چیتگر در ضلع جنوبی شهرک چیتگر
– آبشار تهران در ضلع شرقی شهرک چیتگر
– شهربازی هزار و یک شهر بزرگ ترین شهربازی خاورمیانه در ضلع شمالی شهرک چیتگر

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

09120872392

09128668098

طرح توانمندسازی ارتش
طرح توانمندسازی ارتش

 

تصاویر فروردین 1401 :

طرح توانمند سازی ارتش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول