برج ساحل

برج ساحل
برج سپانیر
اطلاعات کامل برج ساحل (سپانیر)

برج ساحل توسط تعاونی اماد پشتیبانی سپاه با مشارکت شرکت مهندسی نفت وگاز سپانیر در منطقه 22 شهرداری تهران در شمال دریاچه زیبای چیتگر و ضلع شمال شرق میدان ساحل با لوکیشنی منحصر به فرد ساخته شد.

مشخصات برج:

برج در محدوده همت غرب و در ضلع شمالی میدان ساحل در منطقه 22 قرار دارد. برج ساحل یک تک برج بوده و حتی در مجاورت و بخصوص در ضلع شمالی آن برج بلند دیگری دیده نمی شود. این اتفاق به دلیل قرارگیری برج در نقطه ای مرتفع از منطقه 22 می باشد که علاوه بر اینها شرایط بسیار خوبی را به لحاظ آب و هوایی و همچنین چشم انداز واحد ها برای این برج رقم زده است.

این برج دارای معماری منحصر به فردی میباشد.

برج مذکور در 18 طبقه می باشد که 15 طبقه آن دارای کاربری مسکونی بوده و دیگر طبقات شامل لابی در طبقه همکف و پارکینگ در طبقات زیرزمین می باشد. واحدهای مسکونی برج ساحل که شامل 130 واحد مجزا باشد دارای متراژهای متفاوتی بین 76 تا 260 مترمربع هستند. بطوری که واحدهای جنوبی 100 متری بوده و واحدهای شمالی دارای 117 متر زیربنا می باشند. طبقه 13 نیز شامل واحدهای 127 تا 165 متری 3 خوابه است.
علاوه بر واحدهای مسکونی این برج شاهد 2 عدد پنت هاوس(طبقات 14 و 15) و واحدهای تجاری نیز هستیم که واحدهای تجاری با طراحی زیبا در طبقات ابتدایی برج قرار دارند.

تمامی واحدهای مسکونی برج سپانیر از واحدهای پنت هاوس دوبلکس حدودا 400 متری برج سهم دارند.
در طبقه همکف برج ساحل و سمت بلوار جوزانی و میدان ساحل مجتمع تجاری ساحل یا سپانیر در زیر برج فعال که دارای ورودی مجزا نسبت به مسکونی میباشد.
برای نمای بیرونی برج ساحل از سیمان شسته در طبقات بالای برج و از سنگ تراولتن کرمی در نمای رومی طبقات ابتدایی و همچنین واحدهای تجاری بهره گرفته اند.

امکانات برج ساحل یا سپانیر

برج ساحل نه تنها از زیبایی بسیاری بهره برده بلکه دارای امکانات و مزایای بیشماری نیز می باشد. یکی از این مزایا ویو و چشم انداز زیبای این برج می باشد که به سبب قرارگیری در نقطه ای مرتفع و جایگیری مناسب در منطقه برای آن فراهم آمده است. بطوری که واحد های این برج در ضلع غربی و جنوب دارای دید زیبا و پرطرفدار دریاچه چیتگر می باشد.
علاوه بر این برج ساحل به لحاظ امکانات نیز شرایط ایده آلی را دارا می باشد. از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سالن اجتماعات

سالن ورزشی کاملا مجهز

یک عدد جکوزی اختصاصی در هر واحد

سیستم اعلام و اطفای حریق خودکار در دو نوع خشک و تر

شبکه دوربین‌های مدار بسته

پارکینگ اختصاصی با تهویه مناسب و مجزا از طبقات

پارکینگ مهمان

لابی مجلل و لابی من تمام وقت

مدیریت بسیار عالی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد برج ساحل یا برج سپانیر با ما تماس بگیرید

09120872392 – ارجمند

09128668098 – عظیمی

09123968397 – جلالی

برج ساحل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول