پروژه البرز کوهک (تعاونی ابنیه همت)

پروژه البرز کوهک (تعاونی ابنیه همت)
پروژه البرز یک پروژه تجاری مسکونی بوده که توسط تعاونی خوش نام ابنیه همت با رزومه درخشان در منطقه بلوار کوهک در حال ساخت می باشد.

پروژه البرز دارای زمینی به مساحت ۱۷۰۳ متر با طراحی ۱۲ طبقه مشتمل بر ۷ طبقه مسکونی، ۱طبقه تجاری و ۴ طبقه منفی(پارکینگ و انباری) بوده و در مرحله اجرا اسکلت می باشد و تخمین برای تحویل پروژه ۳۶ ماهه می باشد.
پروژه البرز به صورت قدرالسهم به اعضا واگذار گردیده و به هر عضو ۵۰ متر مربع مسکونی و ۷ متر مربع تجاری (حدودا ۳ دانگ یک واحد) تعلق گرفته است.
خریداران میتوانند برای سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ یک سهم ( سه دانگی) شامل ۵۰ متر مسکونی و ۷ متر تجاری و حتی بیشتر خریداری کنند.
واریزی اعضا تا مرداد ماه ۱۳۹۹ مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان برای هر ۳ دانگ می باشد و اقساط تا پایان سال ۱۳۹۹ ماهیانه ۳۲ میلیون تومان از سمت تعاونی اعلام گردیده است.
برای سال بعد اقساط جدید اعلام میگردد.
همچنین با خرید ۲ سهم ۳ دانگ میتوان یک واحد کامل مسکونی و ۱۴ متر تجاری پروژه را خریداری کرد.
از مزایای پروژه البرز میتوان به دسترسی عالی پارک جنگلی چیتگر، مترو چیتگر و اتوبان های حکیم، آزادگان و تهران کرج اشاره کرد.
لازم به ذکر است نوع ساخت و متریال برج های تعاونی مسکن ابنیه همت در منطقه ۲۲ معروف بوده و از نمونه کار های قبلی میتوان به برج فرزانگان ، لکسون و آسمان آبی اشاره کرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و به روز با ما تماس بگیرید.

✔فرصتی عالی برای سرمایه گذاری

☎️ 09123968397
09128668098
44763532

پروژه البرز کوهک (تعاونی ابنیه همت)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول