پروژه رادین

پیش فروش پروژه رادین در منطقه 22
پروژه اداری و تجاری و مسکونی رادین در قالب 2 برج 25 طبقه برای پیش فروش در منطقه 22 می باشد که در کوهک بر بلوار علوم فنون در حال احداث است که دارای یکی از بهترین لوکیشن های عالی منطقه می باشد و توسط تعاونی مسکن کارکنان پلیس مشغول به ساخت می باشد و به دلیل پیشرفت فیزیکی پروژه منجر به استقبال گرم سرمایه گذاران و خریداران این پروژه است.
این پروژه دارای 2 برج 25 طبقه می باشد که 356 واحد مسکونی و نزدیک 2000 مترمربع واحد تجاری در 2 طبقه اول برج می باشد همچنین در هر طبقه 10 واحد مسکونی در حال ساخت می باشد.
در این پروژه متراژ واحدها از 96-97-110-121-130 متر دو خوابه و 136 و 138 متر سه خوابه می باشند که طبقه و سمت و ویو واحدها انتخاب شده و مشخص است.
این پروژه از نظر فیزیکی اسکلت بندی را به اتمام رسانده و در مرحله سفت کاری طبقه یازدهم پروژه می باشد.
زمان تحویل واحدهای برج رادین
زمان تقریبی جهت تحویل پروژه رادین نیمه اول سال 1400 تخمین زده شده که توسط تعاونی ساخته و به اعضا تحویل داده می شود.
دسترسی این پروژه از شمال به اتوبان شهید همت و اتوبان شهید حکیم می باشد و همچنین این پروژه از سمت شرق به آزادراه آزادگان دسترسی دارد و از سمت جنوب به اتوبان تهران و کرج و بزرگراه شهید لشگری دسترسی دارد و همچنین فاصله این پروژه تا مترو چیتگر پنج دقیقه پیاده روی می باشد. این پروژه نزدیک به پارک جنگلی چیتگرو پارک آبی اپارک و همچنین فاصله نزدیک به دریاچه شهدای خلیج فارس و بازار بزرگ ایران مال دارد.
شرایط پرداخت و قرارداد ساخت پروژه رادین به دلیل انتخاب واحد شدن پروژه از متری 9 میلیون الی 13 میلیون تومان می باشد.
قیمت تجاری های این پروژه در حال ساخت نیز به صورت فروش اقساطی به اعضاء واگذار می کند که به صورت 40% نقدا و 40% اقساط به صورت 24 ماهه و همچنین 10% تحویل و 10%زمان تحویل سند از اعضا گرفته می شود.
این پروژه یکی از بهترین پروژهای منطقه 22 می باشد که گزینه بسیار خوب برای سرمایه گذاری در قلب منطقه 22 می باشد.
جهت استعلام قیمت به روز این پروژه با ما تماس بگیرید.
شماره تماس جهت مشاوره و خرید در منوی بغل و پایین موجود است

09120872392 – ارجمند

پروژه رادین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول